tirsdag 19. juni 2012

litt fra sise uke mot St. Hans


Solastrand
Sola Motell og Camping (Motelbygget)














Et par uker i Stavanger på jobb. hektisk men interessant og dagene flyr med mye jobb. Har aldri vært så mye forespørsler og jobber noen gang så lenge jeg har holdt på. og det er jo morro. men hvor lenge kan det fortsette.?
Ellers har jeg hat noen hyggelige kvelder også. flott kveld på Mikado og spist med Hanne, hennes bovenninde og Sverre. Har hatt besøk av Jan-Rune og på "hybelen"

 bor på Sola Motell og camping et rimelig slitent sted, men flott beliggenhet like ved Solastrand. rom med et lite kjøkken og dusj toalett. Hele Stavanger var det helt fullt på hotellene, måtte evt. ha flyttet rundt og det gadd jeg ikke..

Sverre og meg hadde en hyggelig tur i Tananger på "Hummeren" kan anbefales en riktig "Sørlandsidyll" på vestlandet..

Forøvrig var det en rask tur hjem i helgen, mens Britt var på leir, så det var veldig rolig, men fikk iallefall sagt hei før det bar tilbake til Stavanger. Ble litt rapporter, plenklipp og arbeid i båten. Nå sviver den iallefall, men må nok ha tanksjau på dieseltanken før den tas i bruk for alvor.

Ser frem til St. Hans og hjemme.. Thomas og Inger med Lukas kommer hjem. og Kristine og Eirik dropper sikkert innom. de som blir huseiere. flott at det og ser ut til å gå greit.
Ser virkelig frem mot noen dager på fjellet og helt fri...det GLEDER jeg meg bare mer og mer til

1 kommentar: