torsdag 7. juni 2012

litt bilder fra vårt Flotte land siste par ukene


Molde Romsdalsalpene
Fra Alver Hotel Knarrevik Bergen
Flott by Bergen fra Fløyen
 Det har vært et par reise uker i vårt langstrakte land.. gøy og se, og vi har et fantastisk Land
Geo Barents I Hammerfest
Hjortefarm ved hotellet Alver i Alversund
Hammerfest

Og i fint vær er det jeo flott alt sammen.
 Sunmørsfjellene i Molde med snedekt kappe, fjellene Nord for Hammerfest i samme flotte snedekte kappe.. Hjortefarm i forbindelse med Hotellet jeg hadde utenfor Bergen Alversund.. og bilde fra Bergen Havn..i tillegg er det utsikt utover sundene fra Alversund.. og Geo Barents som var i Hammerfest..

Jeg lot vær å ta bilde når det snødde store filler samme uken i Hammerfest, dette er så mye hyggeligere..


Nå er det snart helg, og jeg skal hjem fra Bergen før vi kjører til Oslo, og skal være hos Thomas Inger Susanne og Lille Lukas, skal prøve oss som barnevakt i helgen... det gleder vi oss til.. håper bare vekterne slipper meg gjennom på Flesland i ettermiddag..

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder , AV ET FLOTT LAND :-) håper du kommer hjem , å kos dere max med lille Lukas i helgen ;-) hils din kjære :-) klem

    SvarSlett
  2. ikke sant.... men det ble en dag ekstra på jobb her, så kommer nok ikke avgårde før i morgen. Britt må kjøre alene til Oslo... jeg reiser rett dit fra bergen

    SvarSlett