søndag 15. april 2012

Herlig Søndag i Mombasa på Whitesands Hotel

Idag har formiddagen vært jobb. ettermiddagen har jeg vært riktig turist. et par timer i solen med musikk og avslapping ved basengkanten.
Så har jeg hatt 3 timer i Spa.. det var bare herlig. full body scrub, så ble jeg sauset inn med noe gørr, og pakket i plast. fikk riktig svettet ut. deretter en god steam dusj, for å avslutte med full body massasje.. kan virkelig anbefales.
nå er det snart middag, før kveldsøkten foran Pc-en tar til. og planlegging av neste uke.
håper alle har hatt en fin helg. ladet batteriene og klare for nye utfordringer.

Det var fint med noen avkoblings timer, har vært litt frustrert over austrailere som bare skylder på andre, når de selv ikke gjør jobben godt.. Litt irritert på meg selv at jeg egentlig blir irritert over dette!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar