fredag 28. februar 2014

Ny Helg i Afrika

 Ja, da var tingene på stell i fra Djibouti, og jeg kunne reise tilbake til Mombasa, via Addis Abeba og Nairobi.

det gikk på et vis i Djibouti, og godt å være ferdig. spesielt i Afrika men der er det rimelig spesielt... hvis det er en måte å si det på-
denne fyren stod i alle dagene jeg var der i samme rundkjøring, moen ganger med pleddet rundt livet andre ganger ikke. Damen i bilen foran oss her, ble så forfjamset at hun kom seg ikke videre.

Installert på Hotel Nyali igjen i Mombasa. ser ut som det kan bli en rimelig grei helg, før det etter i gang for full fart til uken, da er det mannskaps skifte på første båt og en gjeng som skal byttes,

satser på å få gjort unna litt kontorarbeid og planlegging for de neste ukene i helgen


dette var siste båten som gikk ut på prosjektet .
godt å få de i gang..

Noen ville bade, men slik det er Aden og øst Afrika og  Djibouti området er verdens største område for Tiger og hammerhai. ikke noe jeg vil trakte etter.
her blir mange tatt av hai, årlig.

tror jeg holder meg i  bassenget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar