mandag 21. januar 2013

21012013 endelig FRIfunnet

Ja så kom beskjeden, jeg er endelig en fri mann. og er frifunnet fra saken. bortsett fra at jeg må ta sertifikatet på nytt for å få det ut. vanskelig å se det som frifunnet, og trodde jeg ville føle meg lettet og kjempeglad. men er mest bitter og skuffet over systemet..
Men uansett godt å være ferdig, og vite at ankefrist er passert, så nå kan de ikke komme å ssi noe annet. Dommen er satt.
Men så må jeg altså søke om å få ta sertifikatet, og da kreves legeattest, erklæring fra optiker for bruk av briller osv. så må jeg vente på svar fra biltilsynet på ok, SÅ kan jeg ta teorien, finne en kjøreskole som vil stille bil og la meg få kjøre opp...Må følgelig ha noen kjøretimer for at de skal stille bil.
Håper jeg kan kjøre bil før påske!!!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer vennen :-) forstår din frustasjon , så langt det går ann, frikjent .....ja men du skulle bare kunne hentet førerkortet da :-) .... men godt det er over , å du kan slippe å å tenke på Hva sjer nå .... god klem .-) håper vi sees snart alle 4 .-)

    SvarSlett