lørdag 10. november 2012

Bestemors Begravelse 09 November

Båren i kirken
hjerte fra Oss
Bestemor
Jeg-Thor Enok, Kåre og Anne Karin
Blomstene samlet på bestefars grav
 Etter en hektisk uke med tur, Bergen, Haugesund, hjemom og til Oslo Kjørte Thomas Lukas og meg opp til Stange Kirke for å følge Bestemor, Oldemor og tipp oldemor på hennes siste reise. en flott begravelse i Kirken, Alle blomstene ble lagt på Bestefars grav, for der skal hun ligge. men først via Krematorie på Gjøvik. Anne hadde laget et fint brev som hun og Olga Sofie leste i kirken, og der var det masse folk som hadde møtt frem. Jeg, Kåre, Thor Enok, Ole Johan, Magnus og Ingolf bar kisten.
deretter var vi i Valset på minnestund, en fin ettermiddag der. før Thomas og Lukas kjørte meg til Gardemoen i snøvær. jeg hadde et noe forsinket fly hjem og ble hentet av Britt på Kjevik. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar